Ad Code

ព្រលានយន្តហោះ​អន្តរជាតិ​ភ្នំពេញ ​ដាក់​ឲ្យ​ប្រើប្រាស់​ប្រព័ន្ធ​បច្ចេកវិទ្យា​ សម្រាប់​ចំណត​ថ្មី



ភ្នំពេញ ៖ ដើម្បី​បំពេញ​តំរូវការ​កើនឡើង​នៃ​ភ្ញៀវ​ទេសចរ​ជាតិ​និង​អន្តរជាតិ​ចេញចូល​ក្នុងប្រទេស​កម្ពុ​ជា អាកាសយានដ្ឋាន​អន្តរជាតិ​ភ្នំពេញ​បាន​អភិវឌ្ឍន៍​រីកចម្រើន​ជា​ដំណាក់កាលៗ​ក្នុង​នោះ​បាន​ដាក់​ឲ្យ​ប្រើប្រាស់​ប្រព័ន្ធ​បច្ចេកវិទ្យា​ទំនើប​ សម្រាប់​ចំណត​ថ្មី ខណៈ​ពេល​ដែល​ភ្ញៀវ​មក​ទទួល​ក៏ដូចជា​ជូន​ដំណើរ​បងប្អូន​នៅ​ឯ​អាកាសយានដ្ឋាន​អន្តរជាតិ​ភ្នំពេញ​។



​នៅក្នុង​ពិធី​ធ្វើ​បទ​បង្ហាញ​អំពី​ការប្រើប្រាស់​ប្រព័ន្ធ​បច្ចេកវិទ្យា​ចំណត​ថ្មី​នៅ​ព្រលាន​យន្តហោះ​អន្តរជាតិ​ភ្នំពេញ​នា​ព្រឹក​ថ្ងៃទី​១៤ ​ខែសីហា​ ឆ្នាំ​២០១៨​នេះ លោកស្រី ក្លូ​អេ ឡា​ពែ​រ័ ( Chloe Lapeyre ) ប្រធាន​គ្រប់គ្រង​ទូទៅ​នៃ​អាកាសយានដ្ឋាន​អន្តរជាតិ​ភ្នំពេញ បាន​ឲ្យ​ដឹងថា ដើម្បី​ផ្តល់​ភាព​ងាយស្រួល​ដល់​ភ្ញៀវ​ចេញចូល​អាកាសយានដ្ឋាន​អន្តរជាតិ​ភ្នំពេញ បាន​ដាក់​ឲ្យ​ប្រើ​នូវ​ប្រព័ន្ធ​ចំណត​ថ្មី​មាន​២​ប្រភេទ​ គឺ​ទី​១​ភ្ញៀវ​បង់លុយ​ជាមុន​ជាមួយ​ម៉ាស៊ីន​ស្វ័យប្រវត្តិ​សម្រាប់​រថយន្ត​ពេលចេញ​និង​ទី​២​គឺ​ការប្រើប្រាស់​កាត​ពណ៌​ស្វាយ​ដោយ​បច្ចេកវិទ្យា​ស្វ័យប្រវត្តិ​កាត់បន្ថយ​ការរង​ចាំ​យូរ​និង​ការកកស្ទះ​ចរាចរណ៍​។



លោកស្រី​បាន​បន្ថែម​ថា នៅ​ព្រលាន​យន្តហោះ​អន្តរជាតិ​ភ្នំពេញ បាន​ពង្រីក​វិសាលភាព របស់ខ្លួន​ដើម្បី​បម្រើសេវា​កម្ម​ថ្មីៗ​ឆ្លើយតប​ទៅនឹង​ការកើនឡើង នៃ​ចំនួន​ភ្ញៀវ​ទេសចរ ចេញ​- ចូល ប្រទេស​កម្ពុជា តាម​ច្រកទ្វារ​អន្តរជាតិ​មួយ​នេះ​។ ដែល​ក្នុងនោះ បាន​ពង្រីក​ស្ថានីយ​ជា​ដំណាក់កាល ទាំង​ផ្នែក​ខាងក្នុង និង ខាងក្រៅ រួម​ទាំង​កន្លែង​សាធារណៈ មាន​កន្លែង​ទទួលភ្ញៀវ មាន​ដំបូល មាន​កន្លែង​អង្គុយ​រង់ចាំ និង​មាន​ចំណតរថយន្ត​ថ្មី ធំ​ទូលាយ និង​បំពាក់​ដោយ​ប្រព័ន្ធ​បច្ចេកវិទ្យា​ស្វ័យប្រវត្តិ ល្បឿន លឿន​ជាង​បី​ដង សុវត្ថិភាព និង​ភាព​បត់បែន​បាន​ងាយស្រួល និង​បង្កើន​ច្រកចូល និង​ច្រកចេញ ច្រើនជាង​មុន មាន​ផ្លូវ​បើកបរ តាម​បទដ្ឋាន​បច្ចេកទេស មិន​ធ្វើ​ឲ្យ​មាន​ការ​កកស្ទះ ឬ យឺតយូរ ដូច​ពីមុន​ទៀតឡើយ​។ ក្រៅ​ពី​នេះ ក៏​មាន​ហាង​កាហ្វេ មាន​កន្លែង​លក់​កាត​ទូរស័ព្ទ មាន​សេវា​រថយន្តក្រុង រថភ្លើង និង​តាក់ស៊ី​គ្រប់​ប្រភេទ​ទៀតផង​។



ចំពោះ​ការប្រើប្រាស់​សេវាកម្ម​ចំណត​ថ្មី នេះ អតិថិជន ត្រូវ​បង់ប្រាក់​ជាមុន​។ ចំពោះ​រថយន្ត គ្រប់​ប្រភេទ ក្រោយពេល​បង់ប្រាក់ អាច​សំចត​បាន​ត្រឹមតែ​១៥​ទៅ​២០​នាទី​ប៉ុណ្ណោះ លើសពី​នេះ គឺ​ត្រូវ​គិត​ប្រាក់​បន្ថែម​ទៅតាម ម៉ោង​ពេល ដែល​អ្នក​ត្រូវ​ចេញដំណើរ ពី​ចំណត ក្នុង​ព្រលាន​។ សម្រាប់​សេវា​គិត​ប្រា​ក់​មាន​២​ប្រភេទ អតិថិជន​អាច​ជ្រើស​រើសយក​ការប្រើប្រាស់ ប្រព័ន្ធ​កាត​ពណ៌​ស្វាយ ឬ ប្រើប្រាស់​សេវាកម្ម​ធម្មតា គឺ​ពេល​ចូល​ត្រូវ​ចុច​យក​បង្កាន់ដៃ​ផ្ញើ និង​មុនពេល​ចាកចេញ ត្រូវយក​បង្កាន់ដៃ​នោះ​ទៅ​បង់ប្រាក់​ជាមុន​។ ស្រី​ថា ការប្រើប្រាស់​កាត​ពណ៌​ស្វាយ​ចំណេញ និង​មាន​អាទិភាព​ច្រើនជាង ពោល​គឺ​រាល់​ការ​ចេញចូល​មិនបាច់​មាន​សំបុត្រ​ទេ គ្រាន់តែ​អ្នកបើកបរ ត្រូវ​បើកបរ​ទៅតាម​ផ្លូវ ដែល​បាន​កំណត់ ចំណែកឯ​ការ​គិត​ប្រាក់ គឺ​គិត​តាម​ប្រព័ន្ធ​ស្វ័យប្រវត្តិ តាម​ពេល​ម៉ោង និង​តាម​ស្លាក​លេខ​រថយន្ត​របស់​អ្នក​។ រីឯ​តំលៃ​វិញ មានការ​ប្រែប្រួល​បន្តិច​បន្តួច សម្រាប់​រថយន្ត ចំពោះ​ម៉ូតូ​មួយគ្រឿង ២០០០​រៀល​ក្នុង​១​ថ្ងៃ​។



សូម​បញ្ជាក់​ថា បច្ចុប្បន្ន​នេះ នៅ​ព្រលានយន្តហោះ​អន្តរជាតិ ភ្នំពេញ បាន​ពង្រីក​ចំណត រថយន្ត​រហូតដល់​ទៅ​៤៥០​កន្លែង ក្នុង​១​ថ្ងៃ​មាន​រថយន្ត​ចេញ​-​ចូល ប្រមាណ​ជា​៣០០០​គ្រឿង ហើយ​មាន​ចំណត​ម៉ូតូ​២​កន្លែង ចំណត​ភ្ញៀវ និង​ចំណត​បុគ្គលិក ក្រៅ​ពី​នេះ មាន​ចំណត​តាក់ស៊ី ចំណតរថយន្ត​ក្រុង ចំណត​រថភ្លើង និង​ចំណត​ម៉ូតូ​កង់​បី នៅ​ដាច់ដោយឡែក​ពីគ្នា៕

     



Source: Kampuchea Thmey Daily

Post a Comment

0 Comments

Close Menu