ធនាគារធំៗរបស់អូស្ត្រាលីកំពុង ត្រូវបានបង្ខំឱ្យប្រមូលលុយរាប់ពាន់លានដុល្លារដើម្បីសងអតិថិជនវិញជុំវិញថ្លៃឈ្នួលដែលគេចវេះរាប់ឆ្នាំមកហើយនោះ។
ធនាគារជាតិអូស្ត្រាលី (National Australia Bank) កាលពីថ្ងៃព្រហស្បតិ៍បានក្លាយគ្រឹះស្ថានហិរញ្ញវត្ថុចុងក្រោយគេដែលត្រូវរៀបចំគម្រោងបង្វិលប្រាក់សងអតិថិជនវិញក្រោមការតាមដានអង្កេតពីរដ្ឋាភិបាលក្នុងវិស័យនេះ។
ក្រុមហ៊ុននេះបានប្រកាសថាខ្លួនបានសន្សំប្រាក់១,១លានដុល្លារអូស្ត្រាលី (៧៧០លានដុល្លារអាមេរិក) ក្នុងឆ្នាំសារពើពន្ធឆ្នាំមុនដើម្បីទូទាត់សងអតិថិជនវិញ។គណៈកម្មការដែលជ្រើសតាំងដោយគណៈរដ្ឋមន្ត្រីបានបង្ហាញនូវទង្វើខុសឆ្គងដ៏ធ្ងន់របស់ធនាគាររួមមានទាំងការគិតថ្លៃលើបុគ្គលដែលបានស្លាប់ហើយការគិតថ្លៃទាំងដែលមិនប្រើសេវាកម្មអ្វីសោះយុទ្ធសាស្ត្រលក់ដែលមានលក្ខណៈបង្ខំនិងការប្រឹក្សាដែលមានលក្ខណៈអន់បំផុតដែលបង្កជាចលាចលផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុធ្ងន់ធ្ងរដល់អតិថិជន។
ការស៊ើបអង្កេតដែលប្រើរយៈពេល១ឆ្នាំពេញនេះបានជ្រើសយកធនាគារជាតិអូស្ត្រាលីជាករណីពិសេសសម្រាប់ការរិះគន់យ៉ាងចាស់ដៃនិងបង្ខំឱ្យនាយកប្រតិបត្តិនិងប្រធានក្រុមហ៊ុនចុះចេញពីតំណែង។
ដៃគូប្រជែងរបស់ធនាគារជាតិអូស្ត្រាលីគឺធនាគារ ANZ កាលពីដើមសប្ដាហ៍នេះបាននិយាយថាខ្លួនសន្សំបានប្រាក់៩២៨លានដុល្លារអូស្ត្រាលីតាំងពី៦ខែដំបូងនៃឆ្នាំសារពើពន្ធ២០១៧ និងបានទាក់ទងអតិថិជនជាង២៧៦ ០០០ នាក់ហើយ។ ធនាគារ Commonwealth និង Westpac ក៏បានបោះជំហានស្រដៀងគ្នាដែរ។
តាមការស្រាវជ្រាវរបស់ Macquarie បានប៉ាន់ប្រមាណថាទឹកប្រាក់សរុបដែលត្រូវសងអតិថិជនវិញក្នុងវិស័យមួយនេះអាចមានរហូតដល់៦ពាន់លានដុល្លារអូស្ត្រាលី៕ AFP
Source: Kampuchea Thmey Daily
0 Comments