Ad Code

លោក ប៉ាន សូរ​ស័ក្តិ ថ្លែង​សារ អំពាវនាវ​ឲ្យ​រួមគ្នា​លើកស្ទួយ​ផលិតផល​ជាតិ ដើម្បី​ជំរុញ​ការ​អភិវឌ្ឍ​សេដ្ឋកិច្ច​ជនបទ



កំពង់ចាម ​៖ ​លោក ប៉ាន សូរ​ស័ក្តិ រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួង​ពាណិជ្ជកម្ម កាលពី​រាត្រី​ថ្ងៃទី​០៦ ខែមេសា ឆ្នាំ​២០១៩ នៅក្នុង ទិវា​ជាតិ​លើកកម្ពស់​ការប្រើប្រាស់​ផលិតផល​ខ្មែរ លើក​ទី​២ ឆ្នាំ​២០១៩​បាន ថ្លែង​សុន្ទរកថា​របស់​សម្តេច​អគ្គមហាសេនាបតី​តេ​ជោ ហ៊ុន សែន នាយករដ្ឋមន្ត្រី​នៃ​កម្ពុជា ដែល ខ្លឹមសារ​អំពាវនាវ​ឱ្យ​គណៈកម្មការ​ជាតិ​ជំរុញ​ចលនា​ភូមិ​១ ផលិតផល​១ សហការ​ជាមួយ​ស្ថាប័ន​ពាក់ព័ន្ធ ធ្វើការ​លើកកម្ពស់ និង​ផ្សព្វផ្សាយ​ឲ្យ​បាន​ទូលំទូលាយ​នូវ​ផលិតផល​ខ្មែរ ដើម្បី​ទាក់ទាញ​ការ​គាំទ្រ និង​ជំរុញ​ការនាំចេញ​ទៅកាន់​ទីផ្សារ​ក្នុង និង​ក្រៅប្រទេស​។



នៅក្នុង​ឱកាស​អញ្ជើញ​ចូលរួម​ទិវា​ជាតិ​លើកកម្ពស់​ការប្រើប្រាស់​ផលិតផល​ខ្មែរ លើក​ទី​២ ឆ្នាំ២០១៩ ក្រោម​អធិបតីភាព លោក​ឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី យឹម ឆៃលី ប្រធាន​ក្រុមប្រឹក្សា​ស្តារ​អភិវឌ្ឍន៍​វិស័យ​កសិកម្ម និង​ជនបទ និង​ជា​ប្រធាន​គណៈកម្មាធិការ​ជាតិ​ជំរុញ​ចលនា​ភូមិ​មួយ​ផលិតផល​មួយ លោក ប៉ាន សូរ​ស័ក្តិ បាន​លើក​ឡើង​ពី​ការ​យកចិត្តទុកដាក់រ​បស់​រាជរដ្ឋាភិបាល ក្នុងការ​លើកស្ទួយ​ផលិតផល​ខ្មែរ តាមរយៈ​ការ​ធ្វើ​ពិពិធ​កម្ម​ទីផ្សារ ការបង្កើត​ព្រឹត្តិការណ៍​ពិព័រណ៍​ថ្នាក់​ជាតិ និង​ការដាក់ចេញ​គោលនយោបាយ​ជាតិ រយៈពេល ៥​ឆ្នាំ ស្តីពី​ការជំរុញ​ចលនា​ភូមិ​មួយ​ផលិតផល​មួយ (២០១៦-២០២១)​។



ទន្ទឹមគ្នា​នោះ​ដែរ លោក​ឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី យឹម ឆៃលី ក៏បាន​អំពាវនាវ​ឲ្យ​មាន​ការចូលរួម​ទិញ​ផលិតផល​ខ្មែរ និង​បាន​លើក​ឡើង​ពី​សារៈសំខាន់​នៃ​ការប្រើប្រាស់​ផលិតផល​ជាតិ ដើម្បី​ជំរុញ​កំណើនសេដ្ឋកិច្ច និង​ធ្វើ​ពិពិធ​កម្មវិស័យ​ការងារ​ជូន​ប្រជាពលរដ្ឋ​។ លោក បាន​គូស​បញ្ជាក់​ថា រាជរដ្ឋាភិបាល​កម្ពុជា​បាន​ដាក់​ចេញ​នូវ​ផែនការ​ច្បាស់លាស់ ដើម្បី​អភិវឌ្ឍន៍ និង​លើកទឹកចិត្ត​សហគ្រាស​ធុន​តូច និង​មធ្យម (SMEs) ដូចជា​ការបង្កើត​ធនាគារ SMEs ការ​ចងក្រង​មូលនិធិ​សហគ្រិនភាព ការ​សម្ពោធ​មជ្ឈមណ្ឌល​ធុរកិច្ច​តេ​ជោ និង​ការ​លើកទឹកចិត្ត​ផ្នែក​ពន្ធដារ និង​គយ ជាដើម​។

លោក​ឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី បាន​បន្ថែម​ទៀត​ថា ការ​ពង្រឹង​ចង្វាក់​ផលិតកម្ម ដើម្បី​បង្កើត​តម្លៃបន្ថែម ដូចជា បង្កើន​គុណភាព​ផលិត បច្ចេកទេស​វេច​ខ្ចប់ ការដាក់​ម៉ាក​សញ្ញា និង​ការ​ធ្វើ​យុទ្ធនាការ​ទីផ្សារ ទាមទារ​ឲ្យ​មាន​ការអភិវឌ្ឍ​ធនធានមនុស្ស​នៅ​គ្រប់​កម្រិត ហើយ​នេះ​គឺជា​កិច្ចការ​អាទិភាព ដែល​គណៈកម្មាធិការ​ជាតិ​ជំរុញ​ចលនា​ភូមិ​មួយ​ផលិតផល​មួយ បាន​គិតគូរ​នៅក្នុង​ផែនការ​យុទ្ធសាស្ត្រ​រយៈពេល ៥​ឆ្នាំ​របស់ខ្លួន​។



សូម​ជម្រាប​ថា ទិវា​ជាតិ​លើកកម្ពស់​ការប្រើប្រាស់​ផលិតផល​ខ្មែរ លើក​ទី​២ ឆ្នាំ​២០១៩ ត្រូវ​បាន​ប្រព្រឹត្តិ​ទៅ​ក្រោម​ប្រធានបទ «​យើង​គាំទ្រ និង​ប្រើប្រាស់​ផលិតផល​ខ្មែរ​» និង «​យុទ្ធនា​ការទិញ​ផលិតផល​ខ្មែរ រដូវ​កាល​ទី​៤» ក្នុង​គោលបំណង​ធ្វើ​ពិពិធ​កម្ម​ទីផ្សារ និង​បង្ហាញ​ពី​ភាព​រីកចម្រើន​នៃ​ផលិតផល​ខ្មែរ ក្នុង​ក្របខណ្ឌ​អត្តសញ្ញាណ វប្បធម៌​ប្រពៃណី ប្រកបដោយ​ភាព​ច្នៃប្រឌិត ដែល​ជា​ស្នាដៃ​ប្រជា​សហគមន៍ ផលិតករ សេវាករ និង​សិប្បករ ដោយ​ផ្អែកលើ​សក្តានុពល​ធនធាន​ធម្មជាតិ នៅក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជា​។

ទិវា​ដ៏​សំខាន់​នេះ បាន​ធ្វើ​ឡើង​ក្នុង​រយៈពេល ៣​ថ្ងៃ ចាប់ពី​ថ្ងៃទី​០៦ ដល់​ថ្ងៃទី​០៨ ខែមេសា ឆ្នាំ២០១៩ ដែល​មាន​ការចូលរួម​ពី​សហគ្រាស និង​សិប្បកម្ម​ក្នុងស្រុក​មកពី​រាជធានី​-​ខេត្ត​នៃ​ប្រទេស​កម្ពុជា ចំនួន​១២០​ស្តង់ និង​មានមុខ​ទំនិញ​ជាច្រើន​មុខ​ដូចជា គ្រឿង​ចម្លាក់ អង្ករ ផ្លែឈើ បន្លែ​សរីរាង្គ ផលិតផល​ធ្វើ​ពី​ឫស្សី ស្រា​ទឹកត្នោត ស្រា​ចេក ត្បូង សូត្រ​ខ្មែរ ម្ហូប​ខ្មែរ ទឹក​ផ្លែឈើ ម្រេច ទឹកត្រី និង​ក្រឡាន​។​ល៕



Source: Kampuchea Thmey Daily

Post a Comment

0 Comments

Close Menu