Ad Code

ចំនួន​អ្នកទិញ​អីវ៉ាន់​ក្នុង​ថ្ងៃ Thanksgiving តាម​ហាង​មិនសូវ​ជា​ល្អ​ទេ តែ​ការលក់​អន​ឡាញ​នៅតែ​កើន​យ៉ាង​ខ្លាំង

ហាង​លក់រាយ​នៅ​ទូទាំង​សហរដ្ឋអាមេរិក បាន​ផ្តល់ជូន​ការ​បញ្ចុះ​តម្លៃ​នៅមុន​ថ្ងៃ Black Friday ដើម្បី​ទាក់ទាញ​អ្នកទិញ​មុន​ថ្ងៃបុណ្យ Thanksgiving ប៉ុន្តែ​មានការ​ត្រួតពិនិត្យ​ជាបឋម​បាន​បង្ហាញថា ហ្វូងមនុស្ស​នៅក្នុង​ហាង​មាន​ភាព​ស្ងាត់ ខណៈ​ការលក់​អន​ឡាញ​បាន​កើនឡើង។


លោក Craig Johnson ជា​ប្រធាន​នៃ Customer Growth Partners បាន​និយាយថា​៖ “​វា​នៅតែ​ឆាប់​ពេក​ហើយ សម្រាប់​អ្វីដែល​យើង​កំពុង​មើលឃើញ​រហូតមក​នោះ​គឺថា ហ្វូងមនុស្ស​មាន​កម្រិត​ល្អ​ដែរ ប៉ុន្តែ​ក៏​មិនល្អ​ខ្លាំង​ណាស់ណា​ដែរ​”​។ ការពិគ្រោះ​យោបល់​លក់រាយ កំពុងធ្វើការ​សិក្សា​ដោយមាន​សមាជិក ១៨​នាក់ ស្តីពី​ចរាចរណ៍​អតិថិជន​នៅក្នុង​ផ្នែក​ផ្សេងៗ​គ្នា​នៃ​ប្រទេស​នេះ​។



​    ​ទោះយ៉ាងណា ហាង​ជាច្រើន​ត្រូវបាន​ធ្វើការ​វេច​ខ្ចប់​ជាស្រេច​។ នៅឯ​ហាង Toys R Us នៅ​ទីតាំង Times Square នៃ​ទីក្រុង New York មាន​អ្នកទិញ​តម្រង់​ជួរ​ប្រមាណ​ជា ២០០​នាក់​។



​    ​អ្នក​ចូល​ទិញ​ដំបូង​គេ​ក្នុង​ហាង ត្រូវបាន​ស្វាគមន៍ និង​អបអរ​ដោយ​និយោជិត​ក្នុង​ហាង ជាមួយ​ការ​ពាក់មួក​សាន់​តា​។



​    ​នេះ​ជា​កិច្ចខិតខំ​ប្រឹងប្រែង ដើម្បី​ទាក់ទាញ​អ្នកទិញ​ក្នុង​ថ្ងៃ​ឈប់សម្រាក និង​ចង់​ទទួលបាន​ចំនួន​ច្រើន​បំផុត ជាមួយ​ការប្រកួតប្រជែង​នឹង Amazon.com Inc (AMZN.O) ដែលជា​ក្រុមហ៊ុន​លក់រាយ​នៅ​សហរដ្ឋអាមេរិក ដែល​បាន​ពង្រីក​កិច្ចព្រមព្រៀង​ពិសេស​សម្រាប់​ឈប់សម្រាក​របស់ខ្លួន ឱ្យ​កាន់តែខ្លាំង​ឡើង​ដោយ​ការបើក​ហាង​លក់​នៅ​ល្ងាច​នៃ​ថ្ងៃ Thanksgiving​។



​    ​Daipayan Deb ដែលជា​អ្នកទិញ​អីវ៉ាន់​ក្នុង​មជ្ឈមណ្ឌល​ផ្សារ​ទំនើប Wal-Mart packed នៅឯ​ជាយក្រុង​នៃ​ទីក្រុង Pittsburgh បាន​និយាយថា​៖ “​ខ្ញុំ​មិនអាច​រង់ចាំ​រហូតដល់​ថ្ងៃស្អែក​នោះទេ ប៉ុន្តែ​វា​ពិតជា​គួរឱ្យ​រំភើប​ណាស់​សម្រាប់​ថ្ងៃនេះ​”​។ “​ពីមុនមក ខ្ញុំ​បានចាប់ផ្តើម​ការដើរ​ទិញ​អីវ៉ាន់​នៅ​ថ្ងៃ Black Friday ប៉ុន្តែ​ឥឡូវនេះ​ខ្ញុំ​អាច​ចាប់ផ្តើម​ទិញ​តាំង​ពីថ្ងៃ​ព្រហស្បតិ៍​បាន​”​។



​    ​ការបញ្ចុះ​តម្លៃ​មុន នៅតាម​ហាង និង​តាម​បណ្តាញ រួមបញ្ចូល​ទាំង​ការទិញ​ទំនិញ​មួយ ហើយ​ទទួលបាន​ការបញ្ចុះ​តម្លៃ ៥០ ភាគរយ​សម្រាប់​ការទិញ​ប្រដាប់​ក្មេង​លេង “Star Wars”​។ មាន​កាត​បញ្ចុះតម្លៃ ២០០ ដុល្លារ​សម្រាប់​យន្តហោះ​គ្មាន​អ្នកបើក quadcopter នៅឯ Best Buy Co Inc (BBY.N) និង​ទូរទស្សន៍ Samsung ទំហំ ៥០ អុ​ី​ញ សម្រាប់​តម្លៃ ៤៩៩ ដុល្លារ ក្នុង Wal-Mart Stores Inc  (WMT.N)​។



​    ​អ្នកទិញ​ទំនិញ​នៅ​សហរដ្ឋអាមេរិក បាន​ចំណាយ​ជាង ១ ពាន់​លាន​ដុល្លារ នៅលើ​បណ្ដាញ ដែលមាន​កម្រិត ២២ ភាគរយ​ច្រើនជាង​ឆ្នាំមុន ក្នុង​ចន្លោះពេល​ពាក់​កណ្តាលអធ្រាត្រ និង​ម៉ោង ៥​ទៀបភ្លឺ និង​នៅ​ថ្ងៃ​ព្រហស្បតិ៍​។ នេះ​បើ​យោងតាម Adobe Digital Index ដែល​បាន​តាមដាន​ចំនួន​មនុស្ស ១០០ លាន​នាក់ ដែល​ចូល​មើល​វែបសាយ​លក់រាយ​ទាំង ៤,៥០០ របស់​អាមេរិក​។



​    ​នាយក​ប្រតិបត្តិ​របស់ Target គឺ​លោក Brian Cornell បាន​និយាយថា ការលក់​អន​ឡាញ​ក្នុង​ក្រុមហ៊ុន​លក់រាយ​ទាំងនេះ មាន​ភាព “​ខ្លាំងក្លា​” សម្រាប់​ការចាប់ផ្តើម​។ ភស្តុតាង​ដំបូង​បានបង្ហាញ​ពី​ចរាចរណ៍​របស់​អតិថិជន ដែលមាន​ភាពខ្លាំង​ឡើង ហើយ​អ្នកទិញ​មាន​ចំនួន​ច្រើនជាង​នៅក្នុង​ហាង​លក់ កាលពី​ឆ្នាំមុន ប៉ុន្តែ​វា​អាចជា​ឆាប់​ពេក ក្នុងការ​អត្ថាធិប្បាយ​លើ​និន្នាការ​រួម​នេះ​។



​    ​រដូវ​កាល​នៃ​ការដើរ​ទិញ​អីវ៉ាន់​មាន​វិសាលភាព​ធំ​ទូលាយ​សម្រាប់​ខែវិច្ឆិកា និង​ខែធ្នូ ដែលមាន​សារៈសំខាន់​សម្រាប់​អ្នក​លក់រាយ​ជាច្រើន ព្រោះ​មាន​រយៈពេល ២ ខែ ដែល​អាច​ទទួល​កម្រៃ​ពី​គ្រប់​ទីកន្លែង​ចាប់ពី​កម្រិត​ពី ២០ ទៅ ៤០ ភាគរយ​នៃ​ការលក់​ប្រចាំឆ្នាំ​របស់​ពួកគេ​។



​    ​អ្នកទិញ​ទំនិញ​រំពឹងថា នឹងមាន​ការប្រុងប្រយ័ត្ន​ជាមួយនឹង​ការចំណាយ​របស់​ពួកគេ​ជាថ្មី​ម្តងទៀត​នៅ​ឆ្នាំនេះ​។ សហព័ន្ធ​លក់រាយ​ជាតិ​បាន​រំពឹងថា ការលក់​នៅ​ថ្ងៃ​ឈប់សម្រាក​នឹង​កើនឡើង ៣.៧ ភាគរយ ដែលជា​អត្រា​មួយ​ទាប ជាង​កំណើនសេដ្ឋកិច្ច ៤.១ ភាគរយ​កាលពី​ឆ្នាំមុន ដោយសារតែ​បញ្ហា​ប្រាក់​ឈ្នួល​នៅតែ​អាប់អួ ហើយ​ការងារ​មាន​កំណើន​ទាប​៕



ចំនួន​អ្នកទិញ​អីវ៉ាន់​ក្នុង​ថ្ងៃ Thanksgiving តាម​ហាង​មិនសូវ​ជា​ល្អ​ទេ តែ​ការលក់​អន​ឡាញ​នៅតែ​កើន​យ៉ាង​ខ្លាំង

Post a Comment

0 Comments

Close Menu