តម្លៃប្រេងធ្លាក់ចុះ ផ្ដល់ផលប្រយោជន៍ដល់ក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ ប៉ុន្ដែចោទនូវការប្រឈមចំពោះក្រុមហ៊ុន Airbus និង Boeing
ការធ្លាក់ចុះយ៉ាងខ្លាំងនូវតម្លៃប្រេង គឺជាការស្វាគមន៍ដ៏មានប្រយោជន៍មួយចំពោះក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ ដោយបានសន្សំសំចៃប្រាក់បានរាប់ពាន់លានដុល្លារនៅក្នុងវិក្កយបត្រប្រេងប្រចាំខែសម្រាប់ឧស្សាហកម្មដែលមានការប្រកួតប្រជែងដ៏ខ្ពស់មួយនេះ ដែលកាលពីឆ្នាំទៅរស់នៅបានជាមួយនឹងប្រាក់ចំណេញមធ្យមតែ៦ដុល្លារក្នុងអ្នកដំណើរម្នាក់ប៉ុណ្ណោះ។
ប៉ុន្ដែអ្វីដែលជាព័ត៌មានល្អសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍លើកឡើងនូវសំណួរចំពោះក្រុមហ៊ុនផលិតយន្ដហោះ Boeing និង Airbus ដ៏ធំបំផុតរបស់ពិភពលោក ដែលបានជិះនៅលើរលកមួយនៃតម្រូវការយន្ដហោះ Jet ដែលមានសមត្ថភាពប្រេងនោះ ត្រូវបានអូសទាញមួយផ្នែកធំដោយតម្លៃប្រេងខ្ពស់ដែលពិបាកដោះស្រាយនោះ។
រួមបញ្ចូលគ្នាជាមួយអត្រាប្រាក់ការទាប និងការខិតខំប្រឹងប្រែងនៅពេលថ្មីៗរបស់រដ្ឋាភិបាលមួយចំនួនដើម្បីរឹតបន្ដឹងទៅលើការបញ្ចេញកាបូនពីយន្ដហោះ និងការកើនឡើងនៅក្នុងការបញ្ជាទិញយន្ដហោះ Jet ដែលបានចាប់ផ្ដើមនៅមុនវិបត្ដិហិរញ្ញវត្ថុឆ្នាំ២០០៨នោះ បានប្រព្រឹត្ដទៅជិតមួយទសវត្ស គឺយូរជាងការលូតលាស់វិលចុះវិលឡើងនៅពេលណាមួយពីមុន នៅក្នុងអាយុរបស់យន្ដហោះ Jet។
ក្រុមហ៊ុនផលិតយន្ដហោះដ៏ធំទាំងពីរនេះបានបន្ដបន្ថែមក្នុងសៀវភៅបញ្ជាទិញដ៏ច្រើនរួចហើយរបស់ពួកគេនៅក្នុងឆ្នាំ២០១៤។ ក្រុមហ៊ុន Airbus បាននិយាយកាលពីថ្ងៃអង្គារថា ខ្លួនធានាបានកិច្ចសន្យាទិញសម្រាប់យន្ដហោះ Jet ១,៤៥៦គ្រឿងកាលពីឆ្នាំទៅ ធ្លាក់ចុះបន្ដិចពីចំនួន១,៥០៣គ្រឿងនៅក្នុងឆ្នាំ២០១៣ និងថាខ្លួនបានប្រគល់យន្ដហោះចំនួន៦២៩គ្រឿងនៅក្នុងឆ្នាំ២០១៤។ កាលពីសប្ដាហ៍កន្លងមកក្រុមហ៊ុន Boeing បានរាយការណ៍ថា មានបញ្ជាទិញយន្ដហោះចំនួន១,៤៣២គ្រឿងនៅក្នុងឆ្នាំ២០១៤កើនឡើងពី១,៣៥៥គ្រឿងពីឆ្នាំមុន និងបានប្រគល់យន្ដហោះចំនួន៧២៣គ្រឿងសម្រាប់ឆ្នាំ២០១៤។ នេះបើយោងទៅតាមរបាយការណ៍ឧស្សាហកម្មបានឲ្យដឹង។
ក្រុមហ៊ុន Boeing និង Airbus ក្រុមហ៊ុននីមួយៗបានត្រួតត្រាពាក់កណ្ដាលនៃទីផ្សារយន្ដហោះដែលមានកៅអីចាប់ពីជាង១០០កៅអីឡើងទៅ។ ការមិនទាន់ធ្វើហើយតាមការបញ្ជាទិញរបស់ក្រុមហ៊ុនទាំងពីរនេះបញ្ចូលគ្នា ឥឡូវនេះឈរនៅក្នុងចំនួនជាង១២,០០០គ្រឿងមានតម្លៃជិត២លានលានដុល្លារ និងគ្រប់គ្រាន់ដើម្បីរក្សាខ្សែសង្វាក់ដំឡើងរបស់ពួកគេសម្រាប់រយៈពេលជាង៨ឆ្នាំ៕
ថាលីយ៉ាន
0 Comments