សារព័ត៌មានChina Daily ឲ្យដឹងថា ចិនមានគោលបំណងយកឲ្យបានមួយភាគបីនៃទីផ្សារសកល សម្រាប់អាកាសចរណ៍យន្តហោះរុញដោយតួប៊ីន ឬកង្ហារដោយប្រភេទ MA-700 ដែលជាយន្តហោះទំនើបបំផុតបច្ចុប្បន្ន កំពុងតែត្រូវបានសាងសង់ (យោងតាមការឲ្យដឹងរបស់ប្រធានក្រុមរចនារូបរាង)។
Dong Jianhong អ្នករចនាដើមខ្សែ នៃសាជីវកម្មឧស្សាហកម្ម អាកាសចរណ៍ចិន ប្រាប់ឲ្យដឹងថា យន្តហោះ MA-700 នឹងចេញហោះហើរលើកដំបូងនៅឆមាសទីមួយក្នុងឆ្នាំ ២០១៧ និងបញ្ជូនឲ្យទៅអ្នកបញ្ជាទិញ ក្នុងឆ្នាំ ២០១៩ និងជឿថា បន្ទាប់ពីចេញហោះហើរ យន្តហោះនេះ នឹងជួយឲ្យចិនទទួលបានយ៉ាងហោចណាស់ ៣០% នៃទីផ្សារយន្តហោះប្រើកង្ហារ ក្នុងរយៈពេល១០ឆ្នាំ។
លោកអះអាងថា ធៀបទៅយន្តហោះមុនៗ ដែលជាសមាជិកនៃក្រុមយន្តហោះ MA-60 យន្តហោះ MA-700 ជាការរចនាទ្រង់ទ្រាយថ្មី មានការចំណាយលើប្រតិបត្តិការ និងថែទាំតិច ព្រមទាំងមានបច្ចេកវិទ្យាដែលត្រូវគ្នានឹងបរិស្ថានជាង។ លោក Dong Jianhong បញ្ជាក់ថា បច្ចុប្បន្ន កំពុងតែផ្ដោតទៅលើការបញ្ជាក់ ពីការចាំបាច់ខាងអាកាសចរណ៍នៃអាជ្ញាធរចិន ដោយ MA-700 មានការបញ្ជាក់នៅប្រទេសចិននោះ នឹងប្រឹងប្រែងជំរុញឲ្យមានការបញ្ជាក់ ដោយរដ្ឋបាលអាកាសចរណ៍សហព័ន្ធនៃសហរដ្ឋអាមេរិក បើមិនដូចនេះទេ យន្តហោះនឹងមិនអាច ចូលទៅទីផ្សារលោកខាងលិចបានទេ។ ស្តង់ដារសុវត្ថិភាពនៃយន្តហោះ មានភាពតឹងតែងជាងគេបង្អស់ក្នុងវិស័យអាកាសចរណ៍ស៊ីវិលសកល។
លោកបន្តថា គោលដៅធំនៃទីផ្សារសម្រាប់យន្តហោះដើរដោយកង្ហារ គឺនៅអាស៊ី អាហ្វ្រិក និងអាមេរិកខាងត្បូង ដែលមានប្រទេសជាច្រើន ជាអ្នកធ្លាប់តែប្រើប្រាស់យន្តហោះចិនមកស្រាប់ហើយ។ ដើម្បីសម្រេចគោលដៅនេះ ក្រុមហ៊ុនត្រូវតទល់ ជាមួយ ATR 72 និង Bombardier Q400 ក្នុងទីផ្សារនៃបណ្តាប្រទេសកំពុងអភិវឌ្ឍ។ ATR 72 បច្ចុប្បន្ន កំពុងតែកាន់កាប់ទៅផ្សារ ពាក់កណ្តាល ខណៈដែល Bombardier Q400 មាន ៤០% និង MA-60 មានតែ ១០% ប៉ុណ្ណោះ។ សាជីវកម្មឧស្សាហកម្មអាកាសចរណ៍ចិន កម្មន្តសាលករយន្តហោះនាំមុខ នៃប្រទេស បានចាប់ផ្តើមការផលិត MA-700 ក្នុងខែធ្នូ ឆ្នាំ ២០១៣ ដើម្បីជំនួស MA-60 និងក្រុមយន្តហោះដែលផលិតបន្តជាហូរហែ ដែលបានកសាងតាំងពីទសវត្សឆ្នាំ១៩៩០៕
0 Comments