Ad Code

ក្រុមហ៊ុន​ភ្នាក់ងារ​ផ្សព្វផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម​ដ៏​ធំ​ជាង​គេ​នៅ​កម្ពុជា​ បង្កើត​គម្រោង​ឌីជីថល​ថ្មី​ដើម្បី​ឆ្លើយតប​ទៅ​នឹង​ការ​រីកចម្រើន​សេដ្ឋកិច្ច​កម្ពុជា



​ភ្នំពេញ ​៖ ​ក្រុមហ៊ុន​ភ្នាក់ងារ​ផ្សព្វផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម​ដ៏​ធំ​ជាង​គេ​មួយ​នៅ​កម្ពុជា​គឺ​ហ្វី​បៀ​ស (Phibious)​បាន​ប្រកាស​អំពី​គម្រោង​ថ្មី​មួយទៀត​លើ​ផ្នែក ឌីជីថល​របស់ខ្លួន ដើម្បី​ពង្រឹង​ផ្នែក​ឌីជីថល និង​ម៉ាក​ផលិតផល​និង​សេវា​របស់​ដៃគូ ពាណិជ្ជកម្ម​ក៏ដូចជា​ដើម្បី​រក្សា​និង​ផ្សារ ភ្ជាប់​ទំនាក់ទំនង​ទៅនឹង​អ្នកប្រើប្រាស់​ព្រោះថា​បច្ចុប្បន្ន​ម្នាក់ៗ​បាន​ចំណាយ​ពេលវេលា​ច្រើន​លើ​ទូរស័ព្ទ ដើម្បី​ទំនាក់ទំនង និង​ការកម្សាន្ត​ផ្សេងៗ​នៅលើ​ប្រព័ន្ធ​ឌីជីថល​។

លោក​មើ​វីន ជេ​អូ​( Mervyn Cheo) ស្ថាបនិក​និង​នាយក​ប្រតិបត្តិ​ក្រុមហ៊ុន ហ្វី​បៀ​ស ឥណ្ឌូចិន (Phibious Indochina) បាន​ថ្លែង​ថា យើង​ត្រូវ​ការ​ផ្តោត សំខាន់​ទៅលើ​ជំនាញ និង​សមត្ថភាព​ថ្មី​បន្ថែម​ដើម្បី​អភិវឌ្ឍ​សេវា​ផ្នែក​ឌីជីថល​ថ្មី​សម្រាប់​ម៉ាក​ផលិតផល​/​សេវា​របស់​អតិថិជន​ដើម្បី​ភ្ជាប់​ទំនាក់ទំនង​កាន់តែ​ប្រសើរ​ជាមួយ​អ្នកប្រើប្រាស់​ចុងក្រោយ​ជាក់ស្តែង​ដូចជា​ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ និង ​កម្សាន្ត​ជា​បែប​ឌីជីថល​កម្មវិធី​សេវា​ហិរញ្ញវត្ថុ​និង​ការទិញ​ទំនិញ​លើ​ទូរស័ព្ទ​ដៃ​ជាដើម​ដោយសារ​បច្ចុប្បន្ន​នេះ​ប្រជាជន​កម្ពុជា​ពិតជា​ជឿនលឿន​លើ​ផ្នែក បច្ចេកវិទ្យា​ហើយ នេះ​គឺជា​ឱកាស​ដែល​យើង​ត្រូវ​ចាប់​យក​ឲ្យ​បាន​។

លោក​បាន​បន្ថែម​ទៀត​ថា ​ចំណែក​ក្រសួង​ប្រៃសណីយ៍​និង​ទូរគមនាគមន៍​ថ្មីៗ​នេះ​បាន​ប្រកាស​ថា ​នៅ​ឆ្នាំ​២០២៣ ក្រសួង​នឹង​ធ្វើ​ការ​ផ្លាស់ប្តូរ​ប្រទេស​មួយ​នេះ​ឲ្យ​ទៅជា​សេដ្ឋកិច្ច​ឌីជីថល មានន័យថា ចំណែក​ដ៏​ធំ​នៃ​ប្រជាជន​នឹង​ប្តូរ​ទៅ​ប្រើ​ឧបករណ៍​ឌីជីថល ដោយមាន​សមត្ថភាព ប្រើ​បច្ចេកវិទ្យា​ទំនើប​ដើម្បី​ធ្វើ​ឲ្យ​ជីវិត​រស់នៅ​ប្រចាំ​និង​ការងារ​របស់ខ្លួន​មាន​ភាពងាយស្រួល​។

លោក Jimmy Lim នាយក​ប្រតិបត្តិ​ប្រចាំ​តំបន់ និង​គ្រប់គ្រង​ផ្នែក​ឌីជីថល ក៏បាន​ថ្លែង ថា​ជាមួយនឹង​ភាព​រីក​ដុះដាល​លើ​ផ្នែក​ឌីជីថល​វា​ក៏បាន​ក្លាយជា​ផ្នែក​ស្នូល​សម្រាប់​គ្រប់​វិស័យ​ដែល​នឹង​នាំមក​នូវ​ភាព​ជោគជ័យ​នៃ​អាជីវកម្ម​ដោយ​ផ្អែកលើ​ការអនុវត្ត និង​ជំនាញ​ក្នុង​សម័យ​ឌីជីថល​នេះ​។ បន្ថែម​លើសពី​នេះ​ទៅ​ទៀត ការ​ផ្លាស់ប្តូរ​នេះ​តម្រូវ​ឲ្យ​មានការ​ពួតដៃគ្នា និង​ផ្តល់​ការ​គាំទ្រ​ដោយ​ដើម្បី​ទទួលបាន​ប្រសិទ្ធ ភាព​ដ៏​គួរ​ឲ្យ​កត់សម្គាល់​”​។

លោក Jimmy Lim បាន​បន្ថែម​ថា “​ភាពជា​ដៃគូ​ជាមួយ WML បាន​បង្កើត ដំណោះស្រាយ ថ្មី​មួយ​សម្រាប់​ម៉ាក​ផលិតផល​និង​សេវា​របស់​អតិថិជន​ដើម្បី​ភ្ជាប់​ទំនាក់ទំនង​និង​អាច​លក់ ផលិតផល​/​សេវាកម្ម​ដោយ​ផ្ទាល់​ទៅ​អតិថិជន​ចុងក្រោយ​របស់​WML​។ យើង​កំពុង​ផ្លាស់ប្តូរ ទិសដៅ​របស់​ក្រុមហ៊ុន​ដែល​ពីមុន​ផ្តោត​តែ​លើ​ការ​យល់ដឹង​របស់ អតិថិជន​គោលដៅ​និង​ទីផ្សារ​ផ្នែក​ប្រព័ន្ធ​ផ្សព្វផ្សាយ​តាមរយៈ​បណ្តាញ​សង្គម​ឲ្យ​ទៅជា​បែប ផែន​គំរូ​ថ្មី​ដែល​អនុញ្ញាត​ឲ្យ​ម៉ាក​ផលិតផល​/​សេវា​របស់​អតិថិជន​អាច​បង្វែរ​អតិថិជន​គោលដៅ​របស់ខ្លួន​ឲ្យ​ក្លាយជា​អ្នកប្រើប្រាស់​”​។

នៅក្នុង​សន្និសីទកាសែត​ដែល​បាន​ធ្វើឡើង​នៅ The Factory​កាល​ល្ងាច​ថ្ងៃទី​១៨ សីហា ២០១៨ ហ្វី​បៀ​ស​ក៏បាន​ប្រកាស​តែងតាំង​មុខតំណែង​ជា​នាយក​គ្រប់គ្រង និង​ជា​ដៃគូ​ប្រចាំ​កម្ពុជា​ទៅ​លោក សៀត ស៊ី​សុភ​ក្តិ ដែលមាន​បទពិសោធន៍ យ៉ាង​ក្រាស់ក្រែល​លើ​ផ្នែក​ទីផ្សារ និង​ផ្នែក​ផ្សព្វផ្សាយ​អស់​រយៈពេល ២០​ឆ្នាំ​មកហើយ​។

លោក Mervyn Cheo បាន​ឲ្យ​ដឹង​ថា "​យើង​ពិត​ជាមាន​មោទនភាព​ដោយ មាន​អ្នក​ជើងចាស់​ផ្នែក​ទីផ្សារ​កម្ពុជា​ដូចជា​លោក​សៀត ស៊ី​សុភ​ក្តិ ចាប់អារម្មណ៍​ចូលរួម​ជាមួយ​យើង​ដែល​បច្ចុប្បន្ន​កំពុង​គ្រប់គ្រង​ក្រុមហ៊ុន​ដ៏​ជោគជ័យ​មួយ​គឺ​ក្រុមហ៊ុន Active Communications ដែលជា​ក្រុមហ៊ុន​ផ្តោត​លើ​ការ Events management & Activation ។ តាមរយៈ​បទពិសោធ​របស់គាត់ យើង​ជឿ​ថា​ ហ្វី​បៀ​ស​ទទួលបាន​ទីផ្សារ​ដ៏​ធំ​ពី​ការរួមបញ្ចូល​គ្នា​នេះ​”​។

លោក សៀត ស៊ី​សុភ​ក្តិ បាន​មាន​ចំណាប់អារម្មណ៍​ថា "​ខ្ញុំ​ពិតជា​មាន​មោទនភាព​ក្នុងនាម​ជា​ថ្នាក់​គ្រប់គ្រង​មួយ​រូប​របស់ ហ្វី​បៀ​ស​ ដែល​គ្រប់គ្នា​ស្គាល់​ថា​ ជា​ក្រុមហ៊ុន​ផ្សព្វផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម​ឈានមុខ​ដំបូង​គេ​ក្នុង​ទីផ្សារ​កម្ពុជា​អស់​រយៈពេល ១៦​ឆ្នាំ​មក​ហើយ​។ ខ្ញុំ​មាន​ទំនុកចិត្ត​លើ​ការ​រួមបញ្ចូល​ក្រុមហ៊ុន​ជាមួយ​ហ្វី​បៀ​ស ​ដែល​ត្រូវ​បាន​ទទួលស្គាល់​លើ​ផ្នែក​គំនិត​ច្នៃប្រឌិត និង​ជំនាញ ផ្នែក​ឌីជីថល ក៏ដូចជា​បទពិសោធន៍ និង​ជំនាញ​របស់ខ្ញុំ​លើ Events management & Activation​។ យើង​នឹង​បន្ត​បង្កើត​នូវ​ការងារ និង​ព្រឹត្តិការណ៍​ធំៗ​ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​អតិថិជន​គោលដៅ​ចងចាំ​វត្តមាន​ម៉ាក​ផលិតផល​/​សេវា​របស់​លោកអ្នក​ក្នុង​ទីផ្សារ​កម្ពុជា នេះ​”​។

លោក ស៊ី​សុភ​ក្តិ បាន​លើក​ឡើង​បន្ថែម​ថា ភាព​ជោគជ័យ​ថ្មី​របស់​ទីផ្សារ​សម្រាប់​ម៉ាក ផលិតផល​/​សេវា​នា​សព្វថ្ងៃ​គឺ​ពឹង​ផ្អែកលើ​សមត្ថភាព​ដើម្បី​ជំរុញ​ការសម្រេចចិត្ត​តាមរយៈ​ប្រព័ន្ធ​ឌីជីថល​ខណៈ​ពេល​ដែល​អ្នក​ប្រើប្រាស់​អាច​ទទួល​បាន​បទ​ពិសោធន​ពី​ម៉ាក​ផលិតផល​និង​សេវា នៅ​តាម​កន្លែង​ដែល​ក្រុមហ៊ុន​រៀបចំ​សម្រាប់​អតិថិជន​គោលដៅ​។ ដំណោះស្រាយ​ទីផ្សារ​ថ្មី​តាមរយៈ​ទូរស័ព្ទ​នឹង​អាច​ជួយ​ឲ្យ​ម៉ាក​ផលិតផល​/​សេវា​របស់​អ្នក​អាច​បានឃើញ និង​ព័ត៌មាន​បាន​ទៅដល់​អតិថិជន​គោលដៅ និង​អាច​ឈាន​ទៅជា​អ្នក ប្រើប្រាស់​ផលិតផល​/​សេវា​របស់​អ្នក​ផងដែរ​៕

Source: Kampuchea Thmey Daily

Post a Comment

0 Comments

Close Menu